Monday, March 31, 2008

ANDY'S DAY

Another day in Brazil. Office evacuated with chronic power failure. Going to be a doubly busy day tomorrow! So, home in our flat experiencing Katell's daily routine - waiting for workman and deliveries! Big shame as its a beautiful day outside. Time to practice Portuguese and update the blog. Here's some snippets from a day in Andy's life - not all a holiday!
Pfff, le bureau est ferme aujourd'hui au cause d'un problem de courant. J'ai plein trucs a faire - je vais etre presse demain, comme un citron... Donc, je suis chez nous. Je experimente la journee normale de Katell - plein soleil, mais on est a'interieur, attend les mecs qui viennent faire les trucs dans l'appart et les livraisons. On peut profiter du temps pour practiquer notre Portugueshhhh. Et met des choses sur le blog...
Voici ma journee!
6am start

Commute. Nice to see the sun, beach looks tempting. Big shame, as it rained all weekend...

Je conduit a cote de la plage. C'est dommage d'aller au boulot - il a plu tout le weekend!


Light traffic at this time. Coming home is heavier.


Our car!


Geoff wants a lift!

No comments: